انتخاب همزمان فایل های دلخواه با موس بدون نیاز به کیبورد!
 
همه چیز در مورد کامپیوتر

انتخاب همزمان فایل های دلخواه با موس بدون نیاز به کیبورد!

 

آیا به دنبال روشی آسان برای انتخاب چندین فایل یا پوشه در ویندوز هستید؟ از این که برای انتخاب چند فایل کلیدهای Ctrl یا Shift را پایین نگه دارید خسته شده اید؟ ما راه حل ساده ای برای شما داریم.

 

مطمئنا شما نیز با روش های انتخاب چند فایل توسط کلیدهای کنترل و شیفت آشنایی دارید. همان طور که می دانید با پایین نگه داشتن کلید کنترل می توانید فایل های مختلف را به حالت انتخاب درآورید و با پایین نگه داشتن کلید شیفت نیز می توانید مجموعه ای از فایل های متوالی را از یک فایل تا فایل دیگر انتخاب کنید. اگر به دنبال روش ساده تری برای این کار هستید و می خواهید تنها با استفاده از ماوس به انتخاب چندین فایل بپردازید طبق روش زیر عمل کنید ضمنا این ترفند در ویندوزهای ویستا و 7 قابل استفاده است.

 

برای این کار:

 

1- به Computer رفته و از Toolbar گزینه Tools را انتخاب کرده و در منوی ظاهر شده گزینه Folder Options را انتخاب نمایید. همچنین می توانید روی گوی استارت ویندوز کلیک کرده و پس از تایپ عبارتFolder Options در کادر جستجو، کلید اینتر را فشار دهید.

 

2- به تب View مراجعه کنید  و از بخش Advanced Settings علامت چک مارک کنار گزینه Use check boxes to select items را به حالت فعال درآورید و سپس Apply کنید.

 

همان طور که مشاهده می کنید از این پس کنار نام فایل ها و پوشه های شما یک مربع کوچک قرار گرفته است که به کمک آن به راحتی می توانید فایل ها یا پوشه های مورد نظرتان را به حالت انتخاب درآورید. همچنین از این قابلیت برای انتخاب چندین آیکون یا برنامه در دسکتاپ نیز می توانید استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 21:1
mohammad

درباره وبلاگ


محمد 09363016631 boybad190@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ##همه چیز در مورد کامپیوتر## و آدرس mdownloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 70953
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



ارتباط با ما



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تقويم

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


تعبیر خواب آنلاین

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ Online User